Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház
termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva
megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a
megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy
virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva
megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a
számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik
rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a
mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A
kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét,
leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni
őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége
van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni,
új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar
vásárolni. Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi
regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként
szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait,
amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már
csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg
számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot
(futárszolgálat előre utalással vagy futárszolgálat utánvéttel),
valamint fizetési módot (utánvét vagy banki átutalás). Ha egyetért a
megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a
„Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a
webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t
tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási
költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés
véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is
megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a
termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen
esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk
a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a
megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a
szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a
rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés
beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben
található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, és utánvéttel történő
fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt
a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény
kézbesítőjének.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem
teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére,
illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles
erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést
kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával
nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Akkumulátorok esetében a kipróbált (használt) akkumulátort nem áll módunkban visszavásárolni!
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban
megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag
hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül
elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve
gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a
megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt
ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti
az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha
az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra
eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett,
amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy
visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy
hanyagságból idézte elő.
Akkumulátorok esetében a kipróbált (használt) akkumulátort nem áll módunkban visszavásárolni!
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy
(postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan
sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék
visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen
nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az
átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!
Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem
tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét
letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában
marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új”
tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést
követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló
felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés
felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló
között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy
rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó
illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a
vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés
teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon
értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés
megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a
"Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található
elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének
visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).
Felügyeleti szerveink:
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség:
1135 Budapest, Lehel utca 43-47
Tel: 1/329-70-17
E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu
Pest Megyi Békéltető Testület:
1055 Budapest, Kosuth tér 6-8. III. emelet 331
Tel: 1/269-07-03
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók
magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a
szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta
garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető
legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni
ha a szakszerviz úgy dönt!
Cégünk az általa eladott termékekre általában egy év garanciát vállal.
Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő a számlán van
feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel.
Amennyiben nincs a termékhez tartozó garancia jegy, úgy a garanciát a
számlával lehet érvényesíteni.
Minden akkumulátort egy speciális (roncsolás nélkül el nem távolítható)
garancia cimkével látunk el, a garancia cimke eltávolítása vagy
olvashatatlanná tétele a garancia vesztéssel jár.
Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük!
A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
Az elektromos kerékpár akkumulátorokra a garancia 6 hónap!
A garancia csak komplett akkumulátor garnitúra cseréje esetén érvényes.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül
észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett
a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel (amennyiben volt gyári csoagolása)
- A terméken sértetlenűl meglévő garancia cimke
- A nyugta vagy számla egy példánya vagy a cégünk által kiállított jótállási jegy
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a
cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki
intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok
betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje
jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az
időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek
meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem
rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés
következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése
miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény
alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a
termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/
importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb
információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a
szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a
termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében
történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali
cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor
Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének
ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás
cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával
együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell
eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból
és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás
költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem
került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt
érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.